Search This Blog

Sunday, April 26, 2009

Sebutir Kata Penuh Makna.

Assalamuailaikum w.b.t dan Salam Sejahtera kepada semua orang asal dan kepada semua peminat orang asal di Malaysia.

Saya Mohd Ramli Iskandar Abdullah @ Pendekar Jahut menyeru kepada kalian semua, jika terdapat sebarang isu atau masalah berhubung dengan hak orang asal. Sila hantar artikel, pendapat, isu-isu dan masalah tersebut kepada laman blog saya dan juga kepada emel saya ramlilugan@yahoo.com.my atau kepada blog sahabat saya “Orang Asal” denaizal.blogspot.com.my. Terima kasih kepada saudara orang asal dan peminat yang menjenguk blog saya walaupun sekadar untuk membaca sahaja. Sokonglah blog ini untuk kebaikan orang asal.

Warna rasmi blog ini warna hijau sengaja saya pilih untuk menggambarkan suasuana hijau penempatan orang asal. Kawasan indah dan permai kerana terdapat sawah padi dan kawasan padi bukit dan alam semulajadi yang menghijau dan menenangkan jiwa.

Tujuan adalah untuk berkongsi segala masalah orang asal dan memberi maklumat kepada masyarakat civil dan masyarakat ciber tentang masalah dan kehidupan orang asal di semenanjung Malaysia.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment