Search This Blog

Tuesday, November 3, 2009

JANJI KOSONG

Janji Pilihan Raya Umum (PRU) yang lalu masih tidak dapat dituniaikan Oleh UMNO-BARISAN NASIONAL (UBN). Janji untuk membekalkan air bersih kepada penduduk Orang Asal suku kaum Jahut di Kuala Krau masih tidak melihat hasilnya. YB Tok Mat Adun Jenderak DIAM MEMBISU saja. Kenapa boleh JADI macam ni tok? Penduduk tidak mempunyai sumber minuman yang bersih. Sumber utama air sungai tidak selamat lagi di minuman dan berkelodak apabila tiba air sungai bah. Janganlah bercakap Retorik misalnay geran TANAH entah bila akan dapat lagi. Keluar akhbar SINAR Harian tidak lama lagi akan dapat tapi janji tinggal janji sampai PRU 2012. CAKAP mula di kampung Penderas selepas itu Kampung PIAN. Mana satu yang Betul TOK MAT?

2 comments:

  1. Selamat petang..
    Eh..eh..
    Kata tadi mengagungkan PKR, nak mintak air dengan TOK MAT? Cakap tak serupa bikin ni kenapa? TOK MAT janji sebelum orang kampung Pian masuk PKR, Ini kamu dah hasut masuk PKR..Apa barang nak bantu geng pembangkang?? Kenapa sempit sangat pemikiran ya??

    ReplyDelete
  2. BRO..Wang itu bukan duit tok mat tapi duit kerajaan. maknanya duit rakyat yang diperoleh dari cukai pendapat termasuk saudara. rakyat malaysia wajid mendapat kemudahan asas tanpa mengira ideologi politik dan agama.rakyat yang pilik mereka dalam PRU lalu so tunaikanlah tanggungjawab mereka.jangan emosi bro macam menegak benang yang basah.

    ReplyDelete