Search This Blog

Friday, July 17, 2009

I'm back...

Asalamuailaikum dan salam sejahera... saya mengucapkan selamat datang kepada sahabat-sahabat baru yang berjaya menjadi pengukut blog saya yang tidak cantik ini. Terima kasih banyak-banyak. Saya telah kembali. I'm back. saya akan kembali dengan isu-isu yang baru dan bernas untuk tetapan umum. Ramai yang bertanya kepada saya senyap?
Bukan ada apa-apa saya berehat sekejap dan menolong keluarga serta membuat pemerhatian di perkampungan masyarakat orang Jahut di Kuala Krau. Cerita baru yang saya dapat, saya dimarahi oleh seorang pak cik sebab kenapa senyap begitu lama. Saya tidak melenting sangat kerana ini bermakna kehadiran saya mula diterima oleh masyarakat GOLONGAN TUA dalam masyarakat Jahut. TERIMA KASIH kepada sahabat-sahabat baru iaitu cik Lislas, Nur_ oyuki dan Mas. Berjuanglah demi Orang Asal. sekian Wasalam.

4 comments:

  1. terima kasih je ke???jemput la dtg ke blog sy jgk....http://bicara-anginlalu.blogspot.com/
    -seronok dh byk blog org kita skrg nie....TERUSKAN PERJUANGAN!!!

    ReplyDelete
  2. ye lah cik lislas kan..tu tandanya orang asli nie mengikut kemajuan seiring dgn bangsa yg lain dan tak ketinggalan zaman..

    ReplyDelete
  3. ye la..time kasih jek ke?jenguk2 ar ke blog kami dan join kami hehehe...saya pernah ngaja di SK Penderas dulu..budak sana memang hebat ar....semoga orang kiter akan terus maju...

    ReplyDelete
  4. SALAM SEJAHTERA..InsyaAllah saya akan menjadi pengikut blog cikgu-cikgu kita nanti hahaha..selamat berjuang untuk Orang Asal.

    ReplyDelete