Search This Blog

Friday, May 22, 2009

Let's go for Perjuangan Orang Asal.


Pendekar Jahut sebagai mewakili penduduk Orang Asal Temerloh mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada NGO yang memberi sumbangan yang tidak terhingga kepada masyarakat Orang Asal Kuala Krau. Ucapan setinggi penghargaan kepada Roptary Club Temerloh kerana memberi sumbangan kepada Pak Faizal Desau dan keluarga. Terima kasih juga kepada Tuan Haji Suhaimi Said kerana kesusahan dan pengorbanan beliau menjadi pemimpin masyarakat Jahut.

Kepada semua aktivist orang asal marilah kita bersatu dan menjalinkan social network dengan masyarakat semasa kita. Elakkan persengketaan sesama kita dan fokuskan kepada matlamat perjuangan tanpa mencampur aduk dengan kepentingan diri. Bersatu teguh dan bercerai roboh. Kepada golongan muda ayuh kembalikan semangat wajamu menyokong teguh generasi pemimpin kita sekarang.kita adalah pelapis pemimpin akan datang. Semenanjung+sabah+Sarawak= bersatu.

Untuk itu, Marilah kita berjuang untuk Orang Asli di Pahang, kerana kaum kita kaum yang paling tertinggal dan miskin di Negara ini. Marilah hulurkan sumbangan anda kepada Biro Hal Ehwal Orang Asal PKR Pahang d/a F.128 Tingkat 1, Jln Tengku Ismail, Temerloh, hp 0199321260, emel: lksuhaimi@gmail.com atau hubungilah blog ini: http://lubokkawah.blogspot.com/. Kami juga mengumpulkan pakaian terpakai dan beras untuk disumbangkan kepada Orang Asli, maka hulurkanlah sumbangan ikhlas dan jujur. Sumbangan adalah untuk mendapat Keredhaan Allah bagi Orang Muslim dan demi kemanusiaan demi para dermawan pelbagai bangsa untuk satu Malaysia.

No comments:

Post a Comment