Search This Blog

Monday, January 4, 2010

Konvensyen PKR Negeri Pahang

Oleh: Haji Suhaimi Said
Kepada semua Pengerusi dan JK PKR Zon Tengah (Temerloh, Maran, Bera, Jerantut dan Kuala Krau) dimaklumkan bahawa Konvensyen PKR Negeri Pahang akan diadakan pada 17hb Januari 2010 di Restoran Tanjung, Jalan Haji Ahmad, Kuantan.
Masa: Dari jam 9.00 pagi hingga jam 6.30 petang.
Setiap Cabang didalam Zon Tengah hendaklah menghantarkan minima 50 orang peserta dan nama-nama peserta (secara penuh dengan nombor kad pengenalan, alamat dan nombor h.p) hendaklah dihantar kepada saya Selaku Timbalan Pengerusi Konvensyen untuk Zon Tengah pada atau sebelum 14.1.2010.
Tindakan yang lebih awal amatlah dihargai.
Haji Suhaimi Said
No. hp 0199882115, email address: lksuhaimi@gmail.com
Timbalan Pengerusi Konvensyen Untuk Zone Tengah
30.12.09

* Bagi penduduk Orang Asal kuala krau akan menghantar seramai 14 orang pada konvensyen tersebur. Saya sendiri rasa tidak sabar untuk bertemu dengan datuk seri Anwar Ibahim.

*Saya ialah ketua penerangan Biro Orang Asal Keadilan Negeri Pahang.

3 comments:

  1. awak bukan orang asal kalau ikut cara anwar yang suka meliwat..cetek betul pemikiran awak

    ReplyDelete
  2. saya tidak suka meninggi diri tetapi saya ada ijazah kamu hanya ada diploma pendidikan. saya rasa pemikiran kamu ni ada masalah sikit. GURU kamu ialah UTUSAN MALAYSIA DAN BERITA HARIAN DAN YANG SAMA WAKTU DENGANNYA.

    ReplyDelete
  3. Salam Old Member...
    Tak semua masalah orang kita kena kat dengan politik. Pokok pangkalnya dari kita sendiri,orang yang menolong kita (terutamanya kerajaan) dah memberikan kita 'pancing' untuk memancing, takkan 'ikan' pun dorang nak bagi. Jangan lihat kesalahan orang saja, lihat juga kebaikannya dan jangan lihat orang pada kebaikannya saja, lihat juga pada kesalahannya.

    ReplyDelete